کرایسلر، از ساخت نسخه ای خاص از لندروور دیفندر خبر داد
 

«مجله ماشین» – کمپانی خودروسازی کرایسلر، از ساخت نسخه ای خاص، از لندروور مدل defender، برای فروش در بازار انگلستان خبر داد. قرار است تزئین این خودرو با دو رنگ، شامل: یک رنگ خاکستری موسوم به orkney grey (گروه جزایر orkney، که شامل بیش از 70 جزیره بوده، و در شمال اسکاتلند قرار دارد)، و یک رنگ برنز، موسوم به nara bronze (nara، نام یکی از شهرهای ژاپن است)، تزئین می شود. برای سقف، رینگها، و دیگر قسمتهای بدنه نیز، کنتراست مشکی در نظر گرفته شده است. ضمنا، جلو پنجره همرنگ بدنه بوده، و چراغها و سپر به رنگ مشکی در آمده اند، تا نهایت زیبائی را به وجود بیاورند. سپر کاملا جدید خودرو، به گونه ای طراحی شده است، که به قابلتهای حرکتی خودرو، خصوصا در مسیرهای خاص و صعب العبور کمک می کند.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، این خودرو با چهار تیپ بدنه شامل: 90 hard top، 90 station wagon، 110 station wagon، و 110 utility wagon قابل سفارش است. اعداد 90 و 110، بیانگر فاصله ی بین دو محور (به اینچ) می باشند. شایان ذکر است، قوای محرکه ی این خودرو توسط یک پیشرانه ی 2.2 لیتری دیزل تامین می شود. قیمت و دیگر جزئیات این خودرو هنوز اعلام نشده است.

منبع:مجله ماشین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 376
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 918
بازدید ماه : 13105
بازدید کل : 462819
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2